Purchasing Manager
NAVCoromatic AS
Purchasing Manager
NAVCoromatic AS
Stillingsbeskrivelse
I denne rollen får du mulighet til å påvirke både struktur og strategi i hverdagen. Du blir en nøkkelperson i utviklingen av effektive innkjøpsprosesser, forvaltning av leverandøravtaler og sikring av kostnadseffektive anskaffelser. Samtidig bidrar du til leveranser som understøtter kritisk infrastruktur for datasentre, helsetjenester, nødetater og andre samfunnsbærende funksjoner.
Dine arbeidsoppgaver• Prosjektinnkjøp
• Innhente, forhandle og administrere rammeavtaler og kontrakter med leverandører
• Etablere og vedlikeholde langsiktige relasjoner med både kunder og leverandører
• Bidra til å lage, vedlikeholde og forbedre relevante prosedyrer, prosesser og rutiner innen ditt arbeidsområde
• Implementere konsernets strategier med fokus på operasjonell gjennomføring
• Personalansvar samt oppbygging og ledelse av teamet
• Operasjonell ledelse og ansvar for å sikre kostnadseffektive innkjøp (P2P – Procure-to-Pay, PO – Purchase Orders), inkludert logistikkflyt og effektiv bruk av våre innkjøpssystem
• Drive kontinuerlig kompetanseutvikling og lede endringsprosesser i teamet
• Samarbeide tett med kolleger i Sverige og Danmark
Hvem er du?Du er en strukturert og målrettet person med sterk evne til å analysere komplekse problemstillinger og finne effektive løsninger. Du setter pris på å ha oversikt, men har også evnen til å gå ned i detaljene når situasjonen krever det. Din evne til å ha struktur, tenke kritisk og innovativt, kombinert med en løsningsorientert tilnærming, gjør deg til en verdifull ressurs for vårt team.
Du trives med å utvikle både deg selv og menneskene rundt deg, og du gjør det med en positiv energi som inspirerer. Som leder er du tydelig og engasjerende, og du skaper retning og motivasjon. Du bygger tillit, får folk med deg og motiverer teamet til å nå felles mål.
Ønskende kvalifikasjoner• Høyere utdanning innen økonomi, innkjøp, eller lignende er en fordel – men relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
• Minimum 5 års erfaring fra en tilsvarende rolle, inkludert ledererfaring innen innkjøp, større forhandlinger og strategisk samarbeid
• Erfaring med kontraktsarbeid og håndtering av rammeavtaler
• Erfaring med ERP- og innkjøpssystemer som f.eks. (SAP, Oracle, Coupa, IFS eller tilsvarende)
• Beherske norsk og engelsk, skriftlig & muntlig
• Arbeidserfaring med å gjennomgå innkjøpsavtaler, AF-deler og spesifikasjoner
• Erfaring fra et internasjonalt miljø med arbeid i en matriseorganisasjon er en fordel
Hvorfor Coromatic? Hos Coromatic får du en jobb hvor du virkelig bidrar til et tryggere og bedre samfunn gjennom løsninger som benyttes i mange samfunnskritiske funksjoner. Vi tilbyr et raust og inkluderende arbeidsmiljø preget av samarbeid, innovasjon og utvikling, hvor tillit og frihet under ansvar står sentralt.
Vi tilbyr en utfordrende og utviklende stilling i en organisasjon som er en del av et internasjonalt konsern. Her verdsettes hver enkelt medarbeiders innsats, og vi jobber sammen for å skape ekstraordinære resultater. Vi tilbyr helseforsikring som blant annet dekker kiropraktor, fysioterapi og andre former for fysisk behandling – en ekstra trygghet som gjør det enklere å ta vare på kroppen når behovet oppstår. I tillegg tilbyr vi konkurransedyktige betingelser, nye kontorlokaler på Kjeller med gode parkeringsmuligheter, og en kantineordning.
Send oss din CV og søknad i dag - kanskje er det nettopp deg vi mangler på laget
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Transport og lager
- Sted
- Kjeller, Akershus
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 2 uker siden
Om bedriften
Coromatic AS
Andre stillinger innen samme område
Volvo Car Stor-Oslo
Forsvarets forskningsinstitutt
NUK Kjeller, Institutt for energiteknikk (IFE)
OsloMet - storbyuniversitetet
Forsvarets forskningsinstitutt
Forsvarets forskningsinstitutt