Supportkonsulent
NAVEG
📍 Tønsberg, Vestfold
📂 IT
📅 Publisert 5 dager siden
Supportkonsulent
NAVEG
📍 Tønsberg, Vestfold
📂 IT
📅 Publisert 5 dager siden
Stillingsbeskrivelse
Brenner du for god service og liker å løse IT-utfordringer - og vil du være den som gjør en forskjell når det virkelig gjelder? Vi søker engasjerte supportkonsulenter til vår avdeling i EG Construction - som trives med ansvar og holder hodet kaldt når det gjelder.
Høres dette ut som deg? Da er det kanskje deg vi leter etter!
Bli en del av et kompetent supportteam - bygg fremtiden med oss
EG Construction utvikler IT-løsninger for byggebransjen. For å kunne fortsette å utvikle og tilby de mest fremtidsrettede løsningene, søker vi nå supportkonsulenter til vår service desk i Tønsberg. Supportavdelingen i EG Construction Norge består av 11 dedikerte og høyt kvalifiserte medarbeidere. Vi leverer support til nærmere 10. 000 kunder og 50. 000 brukere.
Din rolle: Ansvar, innsikt og kundekontakt
Som supportkonsulent vil du være førstelinje for våre kunder og bidra til å løse tekniske utfordringer via telefon, chat, e-post, fjernstyring og AI-agenter. Du vil jobbe med både 1. og 2. linjesaker, dokumentere feil, lage brukerveiledninger og sikre at kundene får en profesjonell og positiv opplevelse. Normal arbeidstid er 08--16, men planlagt arbeid utenom ordinær arbeidstid kan forekomme.
Dine oppgaver vil omfatte følgende:
• Brukerstøtte på vår egenutviklede programvare og bidra til fornøyde kunder gjennom profesjonell kundebehandling .
• Variere mellom å jobbe med 1. og 2. linjesaker i tråd med våre retningslinjer.
• Dokumentere feil, utarbeide veiledninger og vedlikehold av rutiner.
Arbeidet organiseres og styres gjennom vårt sakssystem. Som supportkonsulent så er det du som driver håndteringen av henvendelser og følger opp kundens saker videre i EG-organisasjonen, med støtte fra etablerte prosesser og rutiner i samarbeid med kundeteam og utvikling.
Din profil: Strukturert, nysgerrig og god med mennesker
Du har god forståelse for IT og digitale løsninger, liker systemer og struktur og har evnen til å skape gode relasjoner. Det er viktig at du behersker norsk flytende, både muntlig og skriftlig, og har gode engelskkunnskaper.
I tillegg ser vi gjerne at du:
• Trives med kundekontakt og har et glimt i øyet.
• Er nysgjerrig på ny teknologi og har et ønske om å lære noe nytt hver dag.
• Er lærevillig, løsningsorientert og en lagspiller som også kan jobbe selvstendig.
Hva kan du forvente av oss: Faglig vekst i et støttende og kompetent miljø
• Omfattende og grundig opplæring, samt mulighet til videreutvikling gjennom ulike kurs.
• Et dynamisk og profesjonelt miljø med kunnskapsrike kollegaer som ønsker å dele sin erfaring og bidra til din kompetanseutvikling.
• En variert arbeidsdag med utfordrende oppgaver og rom for læring og utvikling.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Er du interessert i å høre mer om stillingen før du søker, er du velkommen til å ta kontakt med Beate Berge på epost: bberg@eg.no eller på mobil: +47 988 62 411. Send en skriftlig søknad og CV via "Søk her"-knappen innen 31.10.2025. Du må gjerne legge ved kopi av karakterutskrift fra relevant høyere utdanning, samt relevante attester og referanser. Vi vurderer søknadene fortløpende og rekrutterer når riktig kandidat er funnet, så send gjerne søknaden din så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Høres dette ut som deg? Da er det kanskje deg vi leter etter!
Bli en del av et kompetent supportteam - bygg fremtiden med oss
EG Construction utvikler IT-løsninger for byggebransjen. For å kunne fortsette å utvikle og tilby de mest fremtidsrettede løsningene, søker vi nå supportkonsulenter til vår service desk i Tønsberg. Supportavdelingen i EG Construction Norge består av 11 dedikerte og høyt kvalifiserte medarbeidere. Vi leverer support til nærmere 10. 000 kunder og 50. 000 brukere.
Din rolle: Ansvar, innsikt og kundekontakt
Som supportkonsulent vil du være førstelinje for våre kunder og bidra til å løse tekniske utfordringer via telefon, chat, e-post, fjernstyring og AI-agenter. Du vil jobbe med både 1. og 2. linjesaker, dokumentere feil, lage brukerveiledninger og sikre at kundene får en profesjonell og positiv opplevelse. Normal arbeidstid er 08--16, men planlagt arbeid utenom ordinær arbeidstid kan forekomme.
Dine oppgaver vil omfatte følgende:
• Brukerstøtte på vår egenutviklede programvare og bidra til fornøyde kunder gjennom profesjonell kundebehandling .
• Variere mellom å jobbe med 1. og 2. linjesaker i tråd med våre retningslinjer.
• Dokumentere feil, utarbeide veiledninger og vedlikehold av rutiner.
Arbeidet organiseres og styres gjennom vårt sakssystem. Som supportkonsulent så er det du som driver håndteringen av henvendelser og følger opp kundens saker videre i EG-organisasjonen, med støtte fra etablerte prosesser og rutiner i samarbeid med kundeteam og utvikling.
Din profil: Strukturert, nysgerrig og god med mennesker
Du har god forståelse for IT og digitale løsninger, liker systemer og struktur og har evnen til å skape gode relasjoner. Det er viktig at du behersker norsk flytende, både muntlig og skriftlig, og har gode engelskkunnskaper.
I tillegg ser vi gjerne at du:
• Trives med kundekontakt og har et glimt i øyet.
• Er nysgjerrig på ny teknologi og har et ønske om å lære noe nytt hver dag.
• Er lærevillig, løsningsorientert og en lagspiller som også kan jobbe selvstendig.
Hva kan du forvente av oss: Faglig vekst i et støttende og kompetent miljø
• Omfattende og grundig opplæring, samt mulighet til videreutvikling gjennom ulike kurs.
• Et dynamisk og profesjonelt miljø med kunnskapsrike kollegaer som ønsker å dele sin erfaring og bidra til din kompetanseutvikling.
• En variert arbeidsdag med utfordrende oppgaver og rom for læring og utvikling.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Er du interessert i å høre mer om stillingen før du søker, er du velkommen til å ta kontakt med Beate Berge på epost: bberg@eg.no eller på mobil: +47 988 62 411. Send en skriftlig søknad og CV via "Søk her"-knappen innen 31.10.2025. Du må gjerne legge ved kopi av karakterutskrift fra relevant høyere utdanning, samt relevante attester og referanser. Vi vurderer søknadene fortløpende og rekrutterer når riktig kandidat er funnet, så send gjerne søknaden din så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- IT
- Sted
- Tønsberg, Vestfold
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 5 dager siden
Om bedriften
E
EG
Andre stillinger innen samme område
Skjold Kompetanse AS
Tønsberg, Vestfold
Heltid
Velle Utvikling
Tønsberg, Vestfold
Heltid