Er du vår nye Operasjons Coordinator?
NAVOdfjell Well Services AS
📍 Tananger, Rogaland
📂 IT
📅 Publisert 5 dager siden
Er du vår nye Operasjons Coordinator?
NAVOdfjell Well Services AS
📍 Tananger, Rogaland
📂 IT
📅 Publisert 5 dager siden
Stillingsbeskrivelse
Operasjons Coordinator
Operasjons Coordinator for Tubular Running Services (TRS)
Er du en person som verdsetter samarbeid og trives med å være et knutepunkt for kommunikasjon? Har du evnen til å ta uavhengige beslutninger? Er du engasjert i å skape effektive prosesser og forbedre flyten i arbeidet? Hvis ja, kan det hende du er akkurat den vi søker etter!
Vi søker en erfaren og engasjert Operasjons Coordinator som kan bidra til å sikre en effektiv og smidig flyt av våre utstyrs leveranser. Som Operasjons Coordinator vil du være ansvarlig for å koordinere og overvåke logistikkaktiviteter, samt sikre at utstyret vårt når våre kunder offshore og onshore, både nasjonalt og internasjonalt.
Ansvarsområder:
Prosjekt/rig koordinering : Du vil samarbeide med ulike teammedlemmer for å planlegge og følge opp prosjekter knyttet til spesifikt rig. Dette inkluderer å sette og oppdatere tidsfrister, koordinere utstyr & transport og kommunisere med verksted og varelager for å sikre at alt går etter planen.
Kunde oppfølging : Du vil samarbeide og bygge et nettverk med kundens logistikk avdeling både onshore og offshore for å sikre en optimal flyt i henhold til operasjonene våre.
Administrative oppgaver: Du vil til enhver tid administrere vårt ERP-system (IFS) med å oppdatere leveringsdatoer, av / på leie datoer, og følge opp fremtidige leveranser sammen med Prosjekt eier, verksted og lageret vårt.
Kvalifikasjoner:
• Minimum 3-5 års koordinerings erfaring.
• Evne til å jobbe i et hektisk miljø og finne løsninger under press.
• Sterke kommunikasjonsferdigheter og evnen til å samarbeide med ulike team.
• Komfortabel med å ta egne avgjørelser og samtidig jobbe effektivt i et team.
• God kompetanse og interesse for IT-verktøy.
• God struktur og kvalitetsbevisst på eget arbeid.
Vi tilbyr:
• En spennende og utfordrende stilling i et innovativt og voksende selskap
• Et samarbeidende, mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø
• Engasjerte og kompetente kolleger
• Muligheter for kompetanse og videreutvikling
• Fleksibel arbeidstidsordning
• Hjemme kontor ordning
• Velferdsgoder som velferdsklubb, bedriftshytter mm.
• Mobiltelefon og bredbånd.
We use Semac background checks in our recruitment process.
Operasjons Coordinator for Tubular Running Services (TRS)
Er du en person som verdsetter samarbeid og trives med å være et knutepunkt for kommunikasjon? Har du evnen til å ta uavhengige beslutninger? Er du engasjert i å skape effektive prosesser og forbedre flyten i arbeidet? Hvis ja, kan det hende du er akkurat den vi søker etter!
Vi søker en erfaren og engasjert Operasjons Coordinator som kan bidra til å sikre en effektiv og smidig flyt av våre utstyrs leveranser. Som Operasjons Coordinator vil du være ansvarlig for å koordinere og overvåke logistikkaktiviteter, samt sikre at utstyret vårt når våre kunder offshore og onshore, både nasjonalt og internasjonalt.
Ansvarsområder:
Prosjekt/rig koordinering : Du vil samarbeide med ulike teammedlemmer for å planlegge og følge opp prosjekter knyttet til spesifikt rig. Dette inkluderer å sette og oppdatere tidsfrister, koordinere utstyr & transport og kommunisere med verksted og varelager for å sikre at alt går etter planen.
Kunde oppfølging : Du vil samarbeide og bygge et nettverk med kundens logistikk avdeling både onshore og offshore for å sikre en optimal flyt i henhold til operasjonene våre.
Administrative oppgaver: Du vil til enhver tid administrere vårt ERP-system (IFS) med å oppdatere leveringsdatoer, av / på leie datoer, og følge opp fremtidige leveranser sammen med Prosjekt eier, verksted og lageret vårt.
Kvalifikasjoner:
• Minimum 3-5 års koordinerings erfaring.
• Evne til å jobbe i et hektisk miljø og finne løsninger under press.
• Sterke kommunikasjonsferdigheter og evnen til å samarbeide med ulike team.
• Komfortabel med å ta egne avgjørelser og samtidig jobbe effektivt i et team.
• God kompetanse og interesse for IT-verktøy.
• God struktur og kvalitetsbevisst på eget arbeid.
Vi tilbyr:
• En spennende og utfordrende stilling i et innovativt og voksende selskap
• Et samarbeidende, mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø
• Engasjerte og kompetente kolleger
• Muligheter for kompetanse og videreutvikling
• Fleksibel arbeidstidsordning
• Hjemme kontor ordning
• Velferdsgoder som velferdsklubb, bedriftshytter mm.
• Mobiltelefon og bredbånd.
We use Semac background checks in our recruitment process.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- IT
- Sted
- Tananger, Rogaland
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 5 dager siden
Om bedriften
O
Odfjell Well Services AS
Andre stillinger innen samme område
GAC Norway AS
Tananger, Rogaland
Heltid
Bring Cargo AS
Tananger, Rogaland
Heltid