Er du klar for strategiske og operative utfordringer i Jærens industrieventyr?
NAVKverneland Group
📍 Klepp Stasjon, Rogaland
📂 Transport og lager
📅 Publisert 1 uke siden
Er du klar for strategiske og operative utfordringer i Jærens industrieventyr?
NAVKverneland Group
📍 Klepp Stasjon, Rogaland
📂 Transport og lager
📅 Publisert 1 uke siden
Stillingsbeskrivelse
Er du klar for strategiske og operative utfordringer i Jærens industrieventyr?
For det er det vi tenker Kverneland er - et industrieventyr! Over 145 års utvikling og produksjon av plog og utstyr som forsyner landbruk verden over med kvalitetsprodukter fra Jæren. I dette er strategisk og operativ forsyning av innsatsfaktorer helt avgjørende - fra eksterne leveranser, via intern flyt til effektiv leveranse til kunde.
Vår visjoner å være en ledende leverandør av intelligente og effektive landbrukssystemer og bidra til et bærekraftig landbruk som tjener verdens voksende befolkning.
For å realisere denne visjonen og innfri høye forretningsmessige ambisjoner, er bedriften avhengig av sterke støttefunksjoner som bidrar aktivt og med vekt på HMS og bærekraft - hver dag!
Supply Chain Manager -- Bli en nøkkelspiller i vår verdikjede
Vi søker en Supply Chain Managersom vil være med å optimalisere innkjøpsfunksjonen og styrke vår konkurransekraft. Rollen kombinerer strategi, analyse og operativ gjennomføring -- og gir deg mulighet til å påvirke hele verdikjeden. Rollen rapporterer til Plant Director.
Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver
• Lede og gjennomføre innkjøpsprosesser innen et bredt spekter av varer og tjenester for produksjonen, i tett samarbeid med de øvrige teamene for å nå våre kvalitets-, miljø- og kostnadsmål.
• Etablere og videreutvikle strategisk leverandørsamarbeid med fokus på kvalitet, kostnad og bærekraft.
• Følge opp avtaler, prosesser og leverandørprestasjoner og sikre kontinuerlig forbedring.
• Analysere forbruk og identifisere forbedrings- og besparelsesmuligheter.
• Initiere, lede og evaluere forbedringstiltak som optimaliserer vareflyten, eksempelvis lagerstruktur, IT-integrasjoner, kostnadsreduksjoner og prosessforenkling.
• Planlegge og overvåke verdikjeden internt og hos leverandører, sette mål og rapportere fremdrift.
• Styrke tverrfaglig samarbeid og informasjonsflyt i organisasjonen.
• Bygge og vedlikeholde en leverandørbase som styrker selskapets konkurransekraft, samt identifisere og velge nye kvalitetsleverandører.
• Gjennomføre forespørsler, forhandlinger, kontraktsarbeid og avtaleinngåelser.
• Planlegge og lede leverandørmøter, samt delta i leverandørrevisjoner.
• Kombinere strategisk utvikling med operativt innkjøpsarbeid ved behov.
Vi ser etter deg som
• Har minimum 5 års erfaring fra innkjøpsfunksjonen eller Supply Chain Management, fortrinnsvis fra industri- og/eller produksjonsbedrift.
• Har høyere utdanning (M.Sc./B.Sc.) innen relevante tekniske disipliner (maskin, materialteknologi ol.) eller logistikk/SCM. Lang og relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.
• Har god kulturforståelse og bygger sterke relasjoner på tvers av kulturer og fagmiljøer.
• Er analytisk, forretningsorientert og har sterkt kremmerinstinkt.
• Trives med både strategisk utvikling og operativt arbeid.
• Har resultat- og kvalitetsfokus med høy gjennomføringsevne.
• Har erfaring med bruk av ERP-system, gjerne SAP.
• Beherske både norsk og engelsk som arbeidsspråk, skriftlig og muntlig.
Vi tilbyr
• En sentral rolle i et internasjonalt selskap.
• Stort handlingsrom, varierte utfordringer og gode utviklingsmuligheter.
• Konkurransedyktige betingelse og gode velferdsordninger.
Klar for å påvirke fremtidens innkjøp? Send oss din søknad i dag!
Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med Plant Director, John Karstein Tønnessen på mobil 91657175. Spørsmål om rekrutteringsprosessen kan rettes til HR-rådgiver Anne Mette Riskjell Høyland på mob 98627491.
Søknad sendes via vårt rekrutteringssystem snarest og innen 26. oktober.
For det er det vi tenker Kverneland er - et industrieventyr! Over 145 års utvikling og produksjon av plog og utstyr som forsyner landbruk verden over med kvalitetsprodukter fra Jæren. I dette er strategisk og operativ forsyning av innsatsfaktorer helt avgjørende - fra eksterne leveranser, via intern flyt til effektiv leveranse til kunde.
Vår visjoner å være en ledende leverandør av intelligente og effektive landbrukssystemer og bidra til et bærekraftig landbruk som tjener verdens voksende befolkning.
For å realisere denne visjonen og innfri høye forretningsmessige ambisjoner, er bedriften avhengig av sterke støttefunksjoner som bidrar aktivt og med vekt på HMS og bærekraft - hver dag!
Supply Chain Manager -- Bli en nøkkelspiller i vår verdikjede
Vi søker en Supply Chain Managersom vil være med å optimalisere innkjøpsfunksjonen og styrke vår konkurransekraft. Rollen kombinerer strategi, analyse og operativ gjennomføring -- og gir deg mulighet til å påvirke hele verdikjeden. Rollen rapporterer til Plant Director.
Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver
• Lede og gjennomføre innkjøpsprosesser innen et bredt spekter av varer og tjenester for produksjonen, i tett samarbeid med de øvrige teamene for å nå våre kvalitets-, miljø- og kostnadsmål.
• Etablere og videreutvikle strategisk leverandørsamarbeid med fokus på kvalitet, kostnad og bærekraft.
• Følge opp avtaler, prosesser og leverandørprestasjoner og sikre kontinuerlig forbedring.
• Analysere forbruk og identifisere forbedrings- og besparelsesmuligheter.
• Initiere, lede og evaluere forbedringstiltak som optimaliserer vareflyten, eksempelvis lagerstruktur, IT-integrasjoner, kostnadsreduksjoner og prosessforenkling.
• Planlegge og overvåke verdikjeden internt og hos leverandører, sette mål og rapportere fremdrift.
• Styrke tverrfaglig samarbeid og informasjonsflyt i organisasjonen.
• Bygge og vedlikeholde en leverandørbase som styrker selskapets konkurransekraft, samt identifisere og velge nye kvalitetsleverandører.
• Gjennomføre forespørsler, forhandlinger, kontraktsarbeid og avtaleinngåelser.
• Planlegge og lede leverandørmøter, samt delta i leverandørrevisjoner.
• Kombinere strategisk utvikling med operativt innkjøpsarbeid ved behov.
Vi ser etter deg som
• Har minimum 5 års erfaring fra innkjøpsfunksjonen eller Supply Chain Management, fortrinnsvis fra industri- og/eller produksjonsbedrift.
• Har høyere utdanning (M.Sc./B.Sc.) innen relevante tekniske disipliner (maskin, materialteknologi ol.) eller logistikk/SCM. Lang og relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.
• Har god kulturforståelse og bygger sterke relasjoner på tvers av kulturer og fagmiljøer.
• Er analytisk, forretningsorientert og har sterkt kremmerinstinkt.
• Trives med både strategisk utvikling og operativt arbeid.
• Har resultat- og kvalitetsfokus med høy gjennomføringsevne.
• Har erfaring med bruk av ERP-system, gjerne SAP.
• Beherske både norsk og engelsk som arbeidsspråk, skriftlig og muntlig.
Vi tilbyr
• En sentral rolle i et internasjonalt selskap.
• Stort handlingsrom, varierte utfordringer og gode utviklingsmuligheter.
• Konkurransedyktige betingelse og gode velferdsordninger.
Klar for å påvirke fremtidens innkjøp? Send oss din søknad i dag!
Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med Plant Director, John Karstein Tønnessen på mobil 91657175. Spørsmål om rekrutteringsprosessen kan rettes til HR-rådgiver Anne Mette Riskjell Høyland på mob 98627491.
Søknad sendes via vårt rekrutteringssystem snarest og innen 26. oktober.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Transport og lager
- Sted
- Klepp Stasjon, Rogaland
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 1 uke siden
Om bedriften
K
Kverneland Group
Andre stillinger innen samme område
Ashtead Technology AS
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid
Ashtead Technology AS
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid
Lie Blikk AS
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid
Espira Ormadalen
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid