Vi søker ekstrahjelp på vår kurs- og konferanse avdeling
NAVScandic Hotels Norge
📍 Molde, Møre og Romsdal
📂 Kontor og økonomi
📅 Publisert 3 uker siden
Vi søker ekstrahjelp på vår kurs- og konferanse avdeling
NAVScandic Hotels Norge
📍 Molde, Møre og Romsdal
📂 Kontor og økonomi
📅 Publisert 3 uker siden
Stillingsbeskrivelse
VI HAR ROM FOR DEG
Kurs- og konferansekoordinator lidenskapelig opptatt av å organisere de perfekte forholdene for gode møter.
Alle store endringer i vår historie har sitt utgangspunkt i ideer som er blitt diskutert i møter med andre. Våre medarbeidere er med hver dag for å organisere og tilrettelegge våre møterom, slik at våre gjester skal få utarbeidet ideer, strategier og beslutninger. Vi håper at våre gjester deler vårt syn på bærekraft, slik at vi sammen kan skape en positiv endring for jorden og samfunnet.
Dine oppgaver som konferansekoordinator i Scandic er å:
• Forberede, planlegge, organisere og sette opp konferanser og møter
• Tilrettelegge for våre gjester og være tilgjengelige for å løse deres behov
Vi har gode utviklingsmuligheter i vår organisasjon. Hvis du har ønske og ambisjoner om utvikling, vil du få mulighet til å vokse hos oss!
Dine kvalifikasjoner
• Erfaring fra en lignende rolle er ønskelig, men ikke ett krav da opplæring vil bli gitt.
• Ønskelig med datakunnskap.
• Du kan snakke et skandinavisk språk.
• Du må være fylt 20 år
Personlige egenskaper:
• Kvalitetsbevisst og naturlig serviceinnstilt
• Evne til å takle høyt arbeidspress
• Resultat- og løsningsorientert
• Operativ, kreativ og nytenkende
• Gode samarbeids -- og kommunikasjonsevner
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til vårt team på Scandic Alexandra Molde!
Dette er en midlertidig ansettelse på ekstrahjelp. Arbeidstid vil være både dagtid og kveld, både på helg og på ukedager.
Kurs- og konferansekoordinator lidenskapelig opptatt av å organisere de perfekte forholdene for gode møter.
Alle store endringer i vår historie har sitt utgangspunkt i ideer som er blitt diskutert i møter med andre. Våre medarbeidere er med hver dag for å organisere og tilrettelegge våre møterom, slik at våre gjester skal få utarbeidet ideer, strategier og beslutninger. Vi håper at våre gjester deler vårt syn på bærekraft, slik at vi sammen kan skape en positiv endring for jorden og samfunnet.
Dine oppgaver som konferansekoordinator i Scandic er å:
• Forberede, planlegge, organisere og sette opp konferanser og møter
• Tilrettelegge for våre gjester og være tilgjengelige for å løse deres behov
Vi har gode utviklingsmuligheter i vår organisasjon. Hvis du har ønske og ambisjoner om utvikling, vil du få mulighet til å vokse hos oss!
Dine kvalifikasjoner
• Erfaring fra en lignende rolle er ønskelig, men ikke ett krav da opplæring vil bli gitt.
• Ønskelig med datakunnskap.
• Du kan snakke et skandinavisk språk.
• Du må være fylt 20 år
Personlige egenskaper:
• Kvalitetsbevisst og naturlig serviceinnstilt
• Evne til å takle høyt arbeidspress
• Resultat- og løsningsorientert
• Operativ, kreativ og nytenkende
• Gode samarbeids -- og kommunikasjonsevner
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til vårt team på Scandic Alexandra Molde!
Dette er en midlertidig ansettelse på ekstrahjelp. Arbeidstid vil være både dagtid og kveld, både på helg og på ukedager.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Kontor og økonomi
- Sted
- Molde, Møre og Romsdal
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 3 uker siden
Om bedriften
S
Scandic Hotels Norge
Andre stillinger innen samme område
Døgnbehandling psykisk helse DPS Molde, Helse Møre og Romsdal HF
Molde, Møre og Romsdal
Heltid
Frydenbø Bil Molde AS
Molde, Møre og Romsdal
Heltid
Kletor As
Molde, Møre og Romsdal
Heltid