Kundeservicemedarbeider
NAVNorway
📍 Lørenskog, Akershus
📂 Salg og service
📅 Publisert 3 uker siden
Kundeservicemedarbeider
NAVNorway
📍 Lørenskog, Akershus
📂 Salg og service
📅 Publisert 3 uker siden
Stillingsbeskrivelse
Om jobben:
Hos Elkjøp vil du være en del av et team som gjør en forskjell hver dag . Din viktigste oppgave blir å stille de riktige spørsmålene, forstå kundenes behov, og finne den perfekte løsningen for dem. I denne rollen er gode kommunikasjonsferdigheter avgjørende -- både evnen til å lytte og å snakke med folk på en måte som skaper tillit. Vi håndterer et bredt spekter av kundehenvendelser, og selv om de fleste skjer via telefon, bruker vi også e-post, chat og sosiale medier for å nå ut til kundene våre.
Det er en fordel om du har interesse for våre produkter og tjenester, men det er ikke et krav . Vi sørger for at du får den opplæringen du trenger for å kunne levere kundeservice i verdensklasse . Vi skiller oss ut med vår kompetanse og tilgjengelighet, så det er viktig at du er fleksibel til å jobbe både dag, kveld og enkelte helger. Når du når målene dine og kundene er fornøyde, feirer vi sammen -- fordi vi vinner og vokser sammen!
Hvorfor skal vi velge deg?
Som kundeservicemedarbeider hos oss får du et stort ansvar, hvor både vi og kundene våre stoler på deg. For å passe godt inn i teamet og skape gode kundeopplevelser, ser vi etter deg som:
• Positiv og serviceinnstilt -- Du møter kundene med et smil og løser deres behov med troverdighet og glede.
• Nysgjerrig og engasjert -- Du elsker å hjelpe, deler kunnskapen din, og forstår at alt starter med et spørsmål.
• Resultat- og løsningsorientert -- Du drives av å nå dine mål, og du vet at gode løsninger er veien dit.
• Ansvarsfull og utholdende -- Du gir aldri opp, støtter dine kollegaer, og er alltid klar til å brette opp ermene for å få jobben gjort.
I tillegg ønsker vi at du snakker og skriver flytende norsk, og kan uttrykke deg godt på engelsk både muntlig og skriftlig.
Er du den vi leter etter?
Vi setter pris på din CV og søknad, og vi synes det veldig interessant om du sender en kort video om deg selv, slik at vi kan bli bedre kjent med deg. Videoen trenger ikke å være lenger enn ett minutt. Vær oppmerksom på at du vil motta en e-post med tester som må gjennomføres før vi vurderer søknaden din.
Vi holder intervjuer fortløpende, og rekrutteringsprosessen avsluttes når vi har funnet våre nye kolleger.
Praktisk informasjon:
• Oppstartsdato: 03.11.2025
• Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsvilkår og bonusavtale.
• Du får tilgang til våre personalkjøpsordninger.
• Vårt kontor ligger på Solheimsveien 10, Visperud i Lørenskog, med gode bussforbindelser fra Oslo, Lillestrøm og Lørenskog. Ekspressbuss fra Helsfyr tar ca. 13 minutter.
• Vi tilbyr parkering for ansatte, inkludert muligheter for lading av elbil.
Å jobbe for vårt Customer Care Center (CCC) er spennende og utviklende. Som ansatt hos oss er du en del av et av Nordens største elektronikkselskaper!Vårt nordiske selskap eies av Currys, en av verdens største elektronikkforhandlere, med over 42 000 ansatte i ni land. Gjennom vår historie har vi utviklet en sterk kultur som er grunnlaget for vår suksess. Vårt felles mål er å alltid sørge for at våre kunder er fornøyde, der våre verdier veileder oss i alt vi gjør.På vårt kontor i Lørenskog vil du bli en del av et profesjonelt og begivenhetsrikt miljø som er i stadig endring og hvor personlig utvikling står i fokus. Du kan derfor forvente å bli videreutdannet, trent og utviklet i den retningen du ønsker. Det er derfor vi sier ‘’start her og gå hvor som helst’’, fordi du definitivt har gode muligheter til å vokse i vår fantastiske verden av teknologi!Vi ønsker å informere deg om at din søknad og CV vil bli skannet av AI-teknologi. Vær oppmerksom på at AI ikke tar noen beslutninger -- det er det mennesker som gjør. AI skanner CV og annen dokumentasjon som ligger i søknaden og vurderer egnethet opp mot annonseteksten. Dette er kun et ekstra hjelpemiddel for at våre rekrutterere skal kunne ta en enda mer informert beslutning.Vi ser frem til å motta din søknad!
Hos Elkjøp vil du være en del av et team som gjør en forskjell hver dag . Din viktigste oppgave blir å stille de riktige spørsmålene, forstå kundenes behov, og finne den perfekte løsningen for dem. I denne rollen er gode kommunikasjonsferdigheter avgjørende -- både evnen til å lytte og å snakke med folk på en måte som skaper tillit. Vi håndterer et bredt spekter av kundehenvendelser, og selv om de fleste skjer via telefon, bruker vi også e-post, chat og sosiale medier for å nå ut til kundene våre.
Det er en fordel om du har interesse for våre produkter og tjenester, men det er ikke et krav . Vi sørger for at du får den opplæringen du trenger for å kunne levere kundeservice i verdensklasse . Vi skiller oss ut med vår kompetanse og tilgjengelighet, så det er viktig at du er fleksibel til å jobbe både dag, kveld og enkelte helger. Når du når målene dine og kundene er fornøyde, feirer vi sammen -- fordi vi vinner og vokser sammen!
Hvorfor skal vi velge deg?
Som kundeservicemedarbeider hos oss får du et stort ansvar, hvor både vi og kundene våre stoler på deg. For å passe godt inn i teamet og skape gode kundeopplevelser, ser vi etter deg som:
• Positiv og serviceinnstilt -- Du møter kundene med et smil og løser deres behov med troverdighet og glede.
• Nysgjerrig og engasjert -- Du elsker å hjelpe, deler kunnskapen din, og forstår at alt starter med et spørsmål.
• Resultat- og løsningsorientert -- Du drives av å nå dine mål, og du vet at gode løsninger er veien dit.
• Ansvarsfull og utholdende -- Du gir aldri opp, støtter dine kollegaer, og er alltid klar til å brette opp ermene for å få jobben gjort.
I tillegg ønsker vi at du snakker og skriver flytende norsk, og kan uttrykke deg godt på engelsk både muntlig og skriftlig.
Er du den vi leter etter?
Vi setter pris på din CV og søknad, og vi synes det veldig interessant om du sender en kort video om deg selv, slik at vi kan bli bedre kjent med deg. Videoen trenger ikke å være lenger enn ett minutt. Vær oppmerksom på at du vil motta en e-post med tester som må gjennomføres før vi vurderer søknaden din.
Vi holder intervjuer fortløpende, og rekrutteringsprosessen avsluttes når vi har funnet våre nye kolleger.
Praktisk informasjon:
• Oppstartsdato: 03.11.2025
• Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsvilkår og bonusavtale.
• Du får tilgang til våre personalkjøpsordninger.
• Vårt kontor ligger på Solheimsveien 10, Visperud i Lørenskog, med gode bussforbindelser fra Oslo, Lillestrøm og Lørenskog. Ekspressbuss fra Helsfyr tar ca. 13 minutter.
• Vi tilbyr parkering for ansatte, inkludert muligheter for lading av elbil.
Å jobbe for vårt Customer Care Center (CCC) er spennende og utviklende. Som ansatt hos oss er du en del av et av Nordens største elektronikkselskaper!Vårt nordiske selskap eies av Currys, en av verdens største elektronikkforhandlere, med over 42 000 ansatte i ni land. Gjennom vår historie har vi utviklet en sterk kultur som er grunnlaget for vår suksess. Vårt felles mål er å alltid sørge for at våre kunder er fornøyde, der våre verdier veileder oss i alt vi gjør.På vårt kontor i Lørenskog vil du bli en del av et profesjonelt og begivenhetsrikt miljø som er i stadig endring og hvor personlig utvikling står i fokus. Du kan derfor forvente å bli videreutdannet, trent og utviklet i den retningen du ønsker. Det er derfor vi sier ‘’start her og gå hvor som helst’’, fordi du definitivt har gode muligheter til å vokse i vår fantastiske verden av teknologi!Vi ønsker å informere deg om at din søknad og CV vil bli skannet av AI-teknologi. Vær oppmerksom på at AI ikke tar noen beslutninger -- det er det mennesker som gjør. AI skanner CV og annen dokumentasjon som ligger i søknaden og vurderer egnethet opp mot annonseteksten. Dette er kun et ekstra hjelpemiddel for at våre rekrutterere skal kunne ta en enda mer informert beslutning.Vi ser frem til å motta din søknad!
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Salg og service
- Sted
- Lørenskog, Akershus
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 3 uker siden
Om bedriften
N
Norway
Andre stillinger innen samme område
Seksjonsleder
NAVPsykisk helsevern og rus divisjon, Seksjon forskning og analyse i ABUP
Lørenskog, Akershus
Heltid
N.k.s. Østbytunet, Senter For Behandling Og Fagutvikling As
Lørenskog, Akershus
Heltid
dormakaba Norge AS , avd. Tech & Sales Support
Lørenskog, Akershus
Heltid
Facilities Management, Renhold Nordbyhagen
Lørenskog, Akershus
Heltid