Avdelingsleder
NAVØstre Toten, NAV
📍 Lena, Innlandet
📂 Salg og service
📅 Publisert 2 uker siden
Avdelingsleder
NAVØstre Toten, NAV
📍 Lena, Innlandet
📂 Salg og service
📅 Publisert 2 uker siden
Stillingsbeskrivelse
Vil du være med og utvikle fremtidens Nav kontor?Nav Østre Toten søker en tydelig og engasjert avdelingsleder som vil være med å styrke vårt arbeid med arbeidsinkludering, sosialfaglig utvikling og helhetlig tjenester til innbyggerne.
Hos oss får du muligheten til å lede et kompetent og dedikert fagmiljø med stort engasjement for Navs samfunnsoppdrag, og vi ser etter deg som har ledererfaring, evner å bygge gode relasjoner og som motiveres av å utvikle både mennesker og tjenester i takt med samfunnets behov.
Om Nav Østre Toten Nav Østre Toten er et partnerskap mellom stat og kommune, og har ansvar for å levere helhetlige tjenester til innbyggerne. Kontoret har 26 engasjerte medarbeidere med mangfoldig bakgrunn og kompetanse, som sammen jobber målrettet for å gi innbyggerne den støtten de trenger - til rett tid og med høy kvalitet.
Vi ønsker å være en arbeidsplass der ansatte får mulighet til å utvikle sin kompetanse og bidra aktivt til faglig utvikling. Kontoret har tydelig fokus på samarbeid, kvalitet og arbeidsrettet innsats.
Arbeidsoppgaver
Som avdelingsleder vil du få ansvar for å:
• Lede og videreutvikle avdelingen for å sikre at Nav Østre Toten når sine mål og oppfyller sitt samfunnsoppdrag.
• Opprettholde et tydelig fokus på arbeidsrettet aktivitet, og bidra til økt yrkesdeltakelse.
• Sikre høy kvalitet i tjenestene og god samhandling - til det beste for innbyggerne.
• Utøve fag- og resultatansvar i avdelingens daglige drift og strategiske utvikling.
• Planlegge og følge opp kompetanseutvikling og internkontroll.
• Delta aktivt i helhetlig drift og tjenesteutvikling på kontoret.
• Ivareta personalansvar og følge opp medarbeidere i det daglige.
• Fremme teambygging, legge til rette for et godt arbeidsmiljø og effektiv samhandling - både i avdelingen og på tvers av kontoret.
• Samarbeide med interne og eksterne aktører.
Det tas forbehold om endringer i arbeids- og ansvarsområder, og en må regne med å utføre de oppgaver som til enhver tid er nødvendig for at kontoret i størst mulig grad skal imøtekomme brukerenes behov.
Kvalifikasjoner
Vi ser etter deg som har:
• Høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå, fortrinnsvis innen sosialfag, samfunnsfag, pedagogikk eller ledelse.
• Dokumentert ledererfaring, fra privat eller offentlig virksomhet.
• Erfaring med mål- og resultatoppfølging, og personalarbeid.
• Erfaring fra tverrfaglig og tverrsektorelt samarbeid.
• En klar forståelse av Navs samfunnsoppdrag og tjenester.
• God digital kompetanse, samt evne og vilje til å ta i bruk nye teknologiske løsninger.
• Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig.
Vi ønsker også at du har:
• Erfaring med endringsledelse, organisasjons- og tjenesteutvikling.
• Erfaring med prosess- og prosjektledelse.
• Erfaring og innsikt i arbeidsinkludering og velferdspolitikk, gjerne fra ett eller flere av Navs tjenesteområde.
Personlige egenskaper
Vi ser etter en avdelingsleder som:
• Har stor arbeidskapasitet og jobber målrettet, strukturert og effektivt.
• Er god til å prioritere, gjennomføre og oppnå resultater.
• Er samlende og raus, med god evne til å veilede, motivere og utvikle medarbeidere.
• Er en trygg og robust leder, som evner og håndtere komplekse saker.
• Er en lagspiller og god på samarbeid.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
• Spennende, utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde.
• Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø med gode kollegaer, preget av stor arbeidsinnsats og høy kompetanse.
• Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
• Fleksibel arbeidstid og mulighet for hybrid arbeidshverdag innenfor våre retningslinjer.
• Avlønning som avdelingsleder, stillingskode 1407, i lønnsspenn fra kr 800 000,- til kr 850 000,-. Kompetanse og erfaring legges til grunn ved vurdering av stillingskode og lønnstrinn.
• God pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønn trekkes 2% pensjonsinnskudd)
Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Nav leder Gyrid Løkken Roaldsøy, 41229876.
Kontaktinformasjon
Gyrid Roaldsøy, 41229876
Arbeidssted
Rådhusgata 20
2850 Lena
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAV
Referansenr.: 5023130488
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 22.10.2025
Hos oss får du muligheten til å lede et kompetent og dedikert fagmiljø med stort engasjement for Navs samfunnsoppdrag, og vi ser etter deg som har ledererfaring, evner å bygge gode relasjoner og som motiveres av å utvikle både mennesker og tjenester i takt med samfunnets behov.
Om Nav Østre Toten Nav Østre Toten er et partnerskap mellom stat og kommune, og har ansvar for å levere helhetlige tjenester til innbyggerne. Kontoret har 26 engasjerte medarbeidere med mangfoldig bakgrunn og kompetanse, som sammen jobber målrettet for å gi innbyggerne den støtten de trenger - til rett tid og med høy kvalitet.
Vi ønsker å være en arbeidsplass der ansatte får mulighet til å utvikle sin kompetanse og bidra aktivt til faglig utvikling. Kontoret har tydelig fokus på samarbeid, kvalitet og arbeidsrettet innsats.
Arbeidsoppgaver
Som avdelingsleder vil du få ansvar for å:
• Lede og videreutvikle avdelingen for å sikre at Nav Østre Toten når sine mål og oppfyller sitt samfunnsoppdrag.
• Opprettholde et tydelig fokus på arbeidsrettet aktivitet, og bidra til økt yrkesdeltakelse.
• Sikre høy kvalitet i tjenestene og god samhandling - til det beste for innbyggerne.
• Utøve fag- og resultatansvar i avdelingens daglige drift og strategiske utvikling.
• Planlegge og følge opp kompetanseutvikling og internkontroll.
• Delta aktivt i helhetlig drift og tjenesteutvikling på kontoret.
• Ivareta personalansvar og følge opp medarbeidere i det daglige.
• Fremme teambygging, legge til rette for et godt arbeidsmiljø og effektiv samhandling - både i avdelingen og på tvers av kontoret.
• Samarbeide med interne og eksterne aktører.
Det tas forbehold om endringer i arbeids- og ansvarsområder, og en må regne med å utføre de oppgaver som til enhver tid er nødvendig for at kontoret i størst mulig grad skal imøtekomme brukerenes behov.
Kvalifikasjoner
Vi ser etter deg som har:
• Høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå, fortrinnsvis innen sosialfag, samfunnsfag, pedagogikk eller ledelse.
• Dokumentert ledererfaring, fra privat eller offentlig virksomhet.
• Erfaring med mål- og resultatoppfølging, og personalarbeid.
• Erfaring fra tverrfaglig og tverrsektorelt samarbeid.
• En klar forståelse av Navs samfunnsoppdrag og tjenester.
• God digital kompetanse, samt evne og vilje til å ta i bruk nye teknologiske løsninger.
• Gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig.
Vi ønsker også at du har:
• Erfaring med endringsledelse, organisasjons- og tjenesteutvikling.
• Erfaring med prosess- og prosjektledelse.
• Erfaring og innsikt i arbeidsinkludering og velferdspolitikk, gjerne fra ett eller flere av Navs tjenesteområde.
Personlige egenskaper
Vi ser etter en avdelingsleder som:
• Har stor arbeidskapasitet og jobber målrettet, strukturert og effektivt.
• Er god til å prioritere, gjennomføre og oppnå resultater.
• Er samlende og raus, med god evne til å veilede, motivere og utvikle medarbeidere.
• Er en trygg og robust leder, som evner og håndtere komplekse saker.
• Er en lagspiller og god på samarbeid.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
• Spennende, utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde.
• Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø med gode kollegaer, preget av stor arbeidsinnsats og høy kompetanse.
• Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
• Fleksibel arbeidstid og mulighet for hybrid arbeidshverdag innenfor våre retningslinjer.
• Avlønning som avdelingsleder, stillingskode 1407, i lønnsspenn fra kr 800 000,- til kr 850 000,-. Kompetanse og erfaring legges til grunn ved vurdering av stillingskode og lønnstrinn.
• God pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønn trekkes 2% pensjonsinnskudd)
Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Nav leder Gyrid Løkken Roaldsøy, 41229876.
Kontaktinformasjon
Gyrid Roaldsøy, 41229876
Arbeidssted
Rådhusgata 20
2850 Lena
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAV
Referansenr.: 5023130488
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 22.10.2025
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Salg og service
- Sted
- Lena, Innlandet
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 2 uker siden
Om bedriften
�
Østre Toten, NAV
Andre stillinger innen samme område
Østre Toten kommune Bygg og Eiendom
Lena, Innlandet
Heltid
Lena FUS barnehage as
Lena, Innlandet
Heltid
Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap
Lena, Innlandet
Heltid
Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap
Lena, Innlandet
Heltid
Bilia Norge AS
Hunndalen, Innlandet
Heltid