Senior innkjøper til offshore bransjen søkes!
NAVTemp-Team avd. Bergen
📍 Nesttun, Vestland
📂 Salg og service
📅 Publisert 3 uker siden
Senior innkjøper til offshore bransjen søkes!
NAVTemp-Team avd. Bergen
📍 Nesttun, Vestland
📂 Salg og service
📅 Publisert 3 uker siden
Stillingsbeskrivelse
På vegne av vår oppdragsgiver, en velkjent aktør i olje- og gassbransjen, søker vi etter en dyktig og erfaren innkjøper med relevant bakgrunn innen anbuds- og kontraktsarbeid.
Du vil være ansvarlig for å håndtere hele innkjøpsprosessen, fra utarbeidelse av anbudsdokumenter til forhandling og inngåelse/oppfølging av kontrakter, samt oppfølging av ferdig leveranse fra leverandør.
Veldig spennende mulighet for deg som liker å jobbe i en stor bedrift med internasjonalt arbeidsmiljø, dyktige kollegaer og mange muligheter for faglig og personlig utvikling.
I rollen som innkjøper kreves det at du evner å skape deg en god oversikt over behov, leverandørmarkedet, og at en tilegner seg kunnskap om og etterlever kjerneverdiene til selskapet.
Arbeidssted: Bergen
Arbeidstid: 8-16, fleksibel
Varighet: 1-års vikariat
Arbeidsoppgaver:
• Utarbeide og administrere anbudsdokumenter for materiell og tjenester i nært samarbeid med teknisk miljø
• Samarbeide tett med interne avdelinger for å forstå deres behov og eventuelle krav
• Bidra til å forhandle kontrakter med leverandører
• Oppfølging av hele innkjøpsprosessen, fra første behov er meldt til ferdig levert ordre til end kunde. Dette inkludert det å sikre levering innen riktig tidsramme, kostnad og kvalitet
• Bidra inn til kvalifisering av leverandører
• Forbedringsarbeid for å redusere intern risiko, kostnader og for å forbedre leveransekvalitet og samarbeid
Ønsket bakgrunn:
• Bachelorgrad (teknisk eller/og kommersiell) , og her kan relevant erfaring kompensere for manglende formelle kvalifikasjoner
• Minimum 3 års erfaring med innkjøp, anbud og kontraktsarbeid
• Kjennskap til leverandørmarkedet /prosesser rettet mot denne spesifikke del av oljeindustrien er en fordel, men ikke et krav
• Erfaring fra forhandlinger
• Teknisk forståelse
• God kjennskap til og interesse for effektiv bruk av ERP system
• Økonomisk forståelse
• God kjennskap til og interesse for MS Office pakken
• Norsk og engelsk språk, flytende skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
• God arbeidsmoral, positiv innstilling og energi
• Gode samarbeidsevner
• Jobber godt selvstendig og i team
• Velorganisert, strukturert / detaljorientert og kvalitetsbevisst
• Kundefokusert med kommersiell bevissthet
• Fleksibel og tilpassingsvillig
Vår kunde tilbyr et dynamisk arbeidsmiljø og store muligheter for læring og utvikling i et selskap i vekst med en mangfoldig, global kultur. De har konkurransedyktig lønn, samt attraktive pensjons- og forsikringsavtaler. Et dynamisk og inkluderende sosialt miljø.
Er det deg vi ser etter? Register din søknad med dokumentasjon og to referanser. Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende for avtale om intervju.
Du vil være ansvarlig for å håndtere hele innkjøpsprosessen, fra utarbeidelse av anbudsdokumenter til forhandling og inngåelse/oppfølging av kontrakter, samt oppfølging av ferdig leveranse fra leverandør.
Veldig spennende mulighet for deg som liker å jobbe i en stor bedrift med internasjonalt arbeidsmiljø, dyktige kollegaer og mange muligheter for faglig og personlig utvikling.
I rollen som innkjøper kreves det at du evner å skape deg en god oversikt over behov, leverandørmarkedet, og at en tilegner seg kunnskap om og etterlever kjerneverdiene til selskapet.
Arbeidssted: Bergen
Arbeidstid: 8-16, fleksibel
Varighet: 1-års vikariat
Arbeidsoppgaver:
• Utarbeide og administrere anbudsdokumenter for materiell og tjenester i nært samarbeid med teknisk miljø
• Samarbeide tett med interne avdelinger for å forstå deres behov og eventuelle krav
• Bidra til å forhandle kontrakter med leverandører
• Oppfølging av hele innkjøpsprosessen, fra første behov er meldt til ferdig levert ordre til end kunde. Dette inkludert det å sikre levering innen riktig tidsramme, kostnad og kvalitet
• Bidra inn til kvalifisering av leverandører
• Forbedringsarbeid for å redusere intern risiko, kostnader og for å forbedre leveransekvalitet og samarbeid
Ønsket bakgrunn:
• Bachelorgrad (teknisk eller/og kommersiell) , og her kan relevant erfaring kompensere for manglende formelle kvalifikasjoner
• Minimum 3 års erfaring med innkjøp, anbud og kontraktsarbeid
• Kjennskap til leverandørmarkedet /prosesser rettet mot denne spesifikke del av oljeindustrien er en fordel, men ikke et krav
• Erfaring fra forhandlinger
• Teknisk forståelse
• God kjennskap til og interesse for effektiv bruk av ERP system
• Økonomisk forståelse
• God kjennskap til og interesse for MS Office pakken
• Norsk og engelsk språk, flytende skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
• God arbeidsmoral, positiv innstilling og energi
• Gode samarbeidsevner
• Jobber godt selvstendig og i team
• Velorganisert, strukturert / detaljorientert og kvalitetsbevisst
• Kundefokusert med kommersiell bevissthet
• Fleksibel og tilpassingsvillig
Vår kunde tilbyr et dynamisk arbeidsmiljø og store muligheter for læring og utvikling i et selskap i vekst med en mangfoldig, global kultur. De har konkurransedyktig lønn, samt attraktive pensjons- og forsikringsavtaler. Et dynamisk og inkluderende sosialt miljø.
Er det deg vi ser etter? Register din søknad med dokumentasjon og to referanser. Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende for avtale om intervju.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Salg og service
- Sted
- Nesttun, Vestland
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 3 uker siden
Om bedriften
T
Temp-Team avd. Bergen
Andre stillinger innen samme område
Hydroscand Bergen AS
Nesttun, Vestland
Heltid
Vestland Logistikk 2 As
Nesttun, Vestland
Heltid
Hörmann Norge AS
Nesttun, Vestland
Heltid
Skjoldtunet behandlingssenter, Bergen kommune
Nesttun, Vestland
Heltid