Senior Kunderådgiver med IT-puls - skap vekst for kunder og deg selv!
NAVAGS IT-partner AS
📍 Horten, Vestfold
📂 Kontor og økonomi
📅 Publisert 3 uker siden
Senior Kunderådgiver med IT-puls - skap vekst for kunder og deg selv!
NAVAGS IT-partner AS
📍 Horten, Vestfold
📂 Kontor og økonomi
📅 Publisert 3 uker siden
Stillingsbeskrivelse
Vil du jobbe med noen av markedets mest spennende IT-løsninger og samtidig bygge sterke relasjoner med kunder?
Hos AGS får du ansvar, påvirkningskraft og muligheten til å utvikle deg i et fremtidsrettet og inkluderende miljø.
Bli med på laget som hjelper norske og nordiske bedrifter å lykkes med smart og sikker IT!
Dine viktigste oppgaver:
• Skap merverdi for kunder gjennom rådgivning og salg av Microsoft 365, Dropbox og smarte IT-løsninger
• Oppdag nye muligheter hos både eksisterende og nye kunder og bygg sterke relasjoner
• Utarbeid og følg opp tilbud, anbud og avtaler fra første møte til ferdig leveranse
• Ta ansvar for hele salgsprosessen og sikre mersalg i en spennende kundeportefølje
• Samarbeid tett med bl.a teknisk team og bidra med innsikt i markedsarbeid og kampanjer
• Hold deg oppdatert på nye løsninger og trender og del din kunnskap med kunder og kolleger
Vi ser etter deg som har:
• Erfaring fra teknisk B2B-salg, gjerne fra IT-bransjen
• God teknisk forståelse, spesielt innen Microsoft 365 og gjerne Dropbox
• Erfaring med CRM-systemer
• Forretningsforståelse og evne til å definere kundens behov
• Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
• Struktur, gjennomføringsevne og prosjektledermentalitet
• Engasjement, driv og evne til å jobbe selvstendig og systematisk
• Relevant høyere utdanning er ønskelig, men solid relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
Hos oss får du:
• Mulighet for kurs, sertifiseringer og faglig utvikling
• Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med høy trivsel og stor teknisk kompetanse
• Store påvirkningsmuligheter og spennende utviklingsprosjekter
• Parkering, fleksibel arbeidshverdag og mulighet for hjemmekontor
Arbeidssted: Horten eller Lysaker – du velger selv hvor du vil ha din base!
Vi tilbyr fleksibilitet og moderne kontorlokaler både i Horten og Lysaker, slik at du kan jobbe der det passer best for deg og dine kunder.
For mer informasjon om denne rollen kan du kontakte en av våre rådgivere i Skagerak Consulting: Cathrine Svendsen tlf. 926 06 610 eller Linda Brusletto tlf. 416 76 428.
Merk: For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.
Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.
Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no
Hos AGS får du ansvar, påvirkningskraft og muligheten til å utvikle deg i et fremtidsrettet og inkluderende miljø.
Bli med på laget som hjelper norske og nordiske bedrifter å lykkes med smart og sikker IT!
Dine viktigste oppgaver:
• Skap merverdi for kunder gjennom rådgivning og salg av Microsoft 365, Dropbox og smarte IT-løsninger
• Oppdag nye muligheter hos både eksisterende og nye kunder og bygg sterke relasjoner
• Utarbeid og følg opp tilbud, anbud og avtaler fra første møte til ferdig leveranse
• Ta ansvar for hele salgsprosessen og sikre mersalg i en spennende kundeportefølje
• Samarbeid tett med bl.a teknisk team og bidra med innsikt i markedsarbeid og kampanjer
• Hold deg oppdatert på nye løsninger og trender og del din kunnskap med kunder og kolleger
Vi ser etter deg som har:
• Erfaring fra teknisk B2B-salg, gjerne fra IT-bransjen
• God teknisk forståelse, spesielt innen Microsoft 365 og gjerne Dropbox
• Erfaring med CRM-systemer
• Forretningsforståelse og evne til å definere kundens behov
• Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
• Struktur, gjennomføringsevne og prosjektledermentalitet
• Engasjement, driv og evne til å jobbe selvstendig og systematisk
• Relevant høyere utdanning er ønskelig, men solid relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
Hos oss får du:
• Mulighet for kurs, sertifiseringer og faglig utvikling
• Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med høy trivsel og stor teknisk kompetanse
• Store påvirkningsmuligheter og spennende utviklingsprosjekter
• Parkering, fleksibel arbeidshverdag og mulighet for hjemmekontor
Arbeidssted: Horten eller Lysaker – du velger selv hvor du vil ha din base!
Vi tilbyr fleksibilitet og moderne kontorlokaler både i Horten og Lysaker, slik at du kan jobbe der det passer best for deg og dine kunder.
For mer informasjon om denne rollen kan du kontakte en av våre rådgivere i Skagerak Consulting: Cathrine Svendsen tlf. 926 06 610 eller Linda Brusletto tlf. 416 76 428.
Merk: For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.
Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.
Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Kontor og økonomi
- Sted
- Horten, Vestfold
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 3 uker siden
Om bedriften
A
AGS IT-partner AS
Andre stillinger innen samme område
Telenorbutikken
Horten, Vestfold
Heltid
Dronningringen bofellesskap, Horten kommune
Horten, Vestfold
Heltid
Kongsberg Gruppen Kongsberg Norcontrol
Horten, Vestfold
Heltid