Support \& Customer Success Manager -- Teknologi og havbruk
NAVAKVA group
📍 Klepp Stasjon, Rogaland
📂 Salg og service
📅 Publisert 1 dag siden
Support \& Customer Success Manager -- Teknologi og havbruk
NAVAKVA group
📍 Klepp Stasjon, Rogaland
📂 Salg og service
📅 Publisert 1 dag siden
Stillingsbeskrivelse
Stillingen som Support & Customer Success Manager innebærer ledelse av et konsulentteam på fire personer, som gir support til våre kunder innen digitale løsninger til havbruk. Stillingen krever en proaktiv og teknisk sterk operativ leder som vil ha en sentral rolle i arbeidet med support, oppfølging av kunder og utvikling av kommersielle muligheter.
Du må kunne formidle komplekse løsninger på en forståelig måte, bygge tillit gjennom aktiv lytting og tilpasse kommunikasjonen til ulike målgrupper. Relasjonsbygging gjennom tverrfaglig samarbeid internt og tett dialog med kundene eksternt er avgjørende for å sikre at kundene får maksimal verdi ut av våre løsninger. Du vil delta aktivt i utforming, oppfølging og i den daglige driften av supportfunksjonen. Du vil være en nøkkelspiller i arbeidet med å sikre fornøyde kunder og kontinuerlig utvikling av våre tjenester.
Stillingen er lokalisert på vårt hovedkontor på Klepp.
Ansvarsomåder/arbeidsoppgaver
• Sikre høy kundetilfredshet gjennom proaktiv oppfølging og tett dialog med kunder, herunder; responstid, kundetilfredshet og evt andre nøkkelindikatorer
• Lede et team med kundekonsulenter og sikre god kommunikasjon mellom support, salg, serviceavdelinger og produktutvikling internt
• Identifisere og formidle kommersielle muligheter gjennom innsikt i kundens behov og drift
• Bidra til opplæring og rådgivning av kunder, inkludert bruk av våre systemer og løsninger
• Dokumentere supporthenvendelser, drive feilsøking og dokumentere løsninger for å bidra i arbeidet med drive kontinuerlig forbedring
• Utvikle rutiner for support og delta aktivt i den daglige kundestøtten
Ønskelige kvalifikasjoner
• Teknisk bakgrunn innen fôrings- og kamerateknologi, nettverk eller lignende fagomåder
• Erfaring fra havbruksnæringen vil være en stor fordel
• Erfaring med kundesupport, service eller customer success
• Evne til å se kommersielle muligheter og bidra til mersalg og utvikling av kundeforhold
• Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
• Kjennskap til systemer som Freshdesk, Jira og Servicenow er en fordel
Personlige egenskaper
• Serviceinnstilt og sterkt engasjert i å levere gode kundeopplevelser
• Gode lederegenskaper, som evne til å motivere og veilede kollegaer, samt å bygge sterke teamrelasjoner
• Analytisk og opptatt av å identifisere forbedringsmuligheter
• Trives med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver
• Proaktiv og åpen for endringer
• Strukturert, selvstendig og løsningsorientert
Vi tilbyr en spennende mulighet for deg som ønsker å jobbe med akvakultur i et selskap som verdens ledende innen teknologi til akvakulturnæringen. Vi har stort fokus på både utvikling av våre medarbeidere, løsninger og produkter. Arbeidsmiljøet i AKVA group er åpent og uformelt, og vi er overbevist om at vi presterer best når vi trives, er engasjerte og har det kjekt på jobb.
Dagens stillingsinnehaver fortsetter i selskapet men i en annen rolle. Det er dermed godt tilrettelagt for god opplæring og overlapp.
Send din søknad og CV via lenken under. eller ta kontakt med vår samarbeidspartner Ipeople. Søknader behandles fortløpende.
Du må kunne formidle komplekse løsninger på en forståelig måte, bygge tillit gjennom aktiv lytting og tilpasse kommunikasjonen til ulike målgrupper. Relasjonsbygging gjennom tverrfaglig samarbeid internt og tett dialog med kundene eksternt er avgjørende for å sikre at kundene får maksimal verdi ut av våre løsninger. Du vil delta aktivt i utforming, oppfølging og i den daglige driften av supportfunksjonen. Du vil være en nøkkelspiller i arbeidet med å sikre fornøyde kunder og kontinuerlig utvikling av våre tjenester.
Stillingen er lokalisert på vårt hovedkontor på Klepp.
Ansvarsomåder/arbeidsoppgaver
• Sikre høy kundetilfredshet gjennom proaktiv oppfølging og tett dialog med kunder, herunder; responstid, kundetilfredshet og evt andre nøkkelindikatorer
• Lede et team med kundekonsulenter og sikre god kommunikasjon mellom support, salg, serviceavdelinger og produktutvikling internt
• Identifisere og formidle kommersielle muligheter gjennom innsikt i kundens behov og drift
• Bidra til opplæring og rådgivning av kunder, inkludert bruk av våre systemer og løsninger
• Dokumentere supporthenvendelser, drive feilsøking og dokumentere løsninger for å bidra i arbeidet med drive kontinuerlig forbedring
• Utvikle rutiner for support og delta aktivt i den daglige kundestøtten
Ønskelige kvalifikasjoner
• Teknisk bakgrunn innen fôrings- og kamerateknologi, nettverk eller lignende fagomåder
• Erfaring fra havbruksnæringen vil være en stor fordel
• Erfaring med kundesupport, service eller customer success
• Evne til å se kommersielle muligheter og bidra til mersalg og utvikling av kundeforhold
• Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
• Kjennskap til systemer som Freshdesk, Jira og Servicenow er en fordel
Personlige egenskaper
• Serviceinnstilt og sterkt engasjert i å levere gode kundeopplevelser
• Gode lederegenskaper, som evne til å motivere og veilede kollegaer, samt å bygge sterke teamrelasjoner
• Analytisk og opptatt av å identifisere forbedringsmuligheter
• Trives med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver
• Proaktiv og åpen for endringer
• Strukturert, selvstendig og løsningsorientert
Vi tilbyr en spennende mulighet for deg som ønsker å jobbe med akvakultur i et selskap som verdens ledende innen teknologi til akvakulturnæringen. Vi har stort fokus på både utvikling av våre medarbeidere, løsninger og produkter. Arbeidsmiljøet i AKVA group er åpent og uformelt, og vi er overbevist om at vi presterer best når vi trives, er engasjerte og har det kjekt på jobb.
Dagens stillingsinnehaver fortsetter i selskapet men i en annen rolle. Det er dermed godt tilrettelagt for god opplæring og overlapp.
Send din søknad og CV via lenken under. eller ta kontakt med vår samarbeidspartner Ipeople. Søknader behandles fortløpende.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Salg og service
- Sted
- Klepp Stasjon, Rogaland
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 1 dag siden
Om bedriften
A
AKVA group
Andre stillinger innen samme område
Ashtead Technology AS
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid
Ashtead Technology AS
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid
Lie Blikk AS
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid
Kverneland Group
Klepp Stasjon, Rogaland
Heltid