Vi utvider og ser etter helsesekretærer til ØNH- klinikk
NAVLysaker Spesialistklinikk AS
📍 Lysaker, Akershus
📂 Helse og sosial
📅 Publisert 2 uker siden
Vi utvider og ser etter helsesekretærer til ØNH- klinikk
NAVLysaker Spesialistklinikk AS
📍 Lysaker, Akershus
📂 Helse og sosial
📅 Publisert 2 uker siden
Stillingsbeskrivelse
Har du helsefaglig erfaring og trives med praktiske og administrative oppgaver?
Vi skal utvide vår avdeling på Lysaker og søker to nye helsesekretærer eller medisinsk sekretær i 100 % fast stilling. Du vil bli en del av et dedikert team bestående av øre-nese-hals spesialister og medisinske sekretærer, og rapportere direkte til avdelingslederen.
I løpet av våren blir våre lokaler utvidet og vi trenger flere dyktige folk med på laget. Vi ser derfor etter deg som er klar for å bidra inn mot utvikling av vår klinikk, som liker å ta iniativ, har et godt øye for kvalitet og er stødig i møte med pasienter.
Stilling 1 - resepsjon
Denne stillingen har hovedarbeidssted i klinikkens resepsjon og du vil fungere som klinikkens ansikt utad, og er den første personen pasientene møter. Hovedvekten av arbeidsoppgavene vil være ankomstregistrering, timebooking, besvare telefon og mailer. Du vil også gjøre enkelte praktiske oppgaver ved behov som varemottak, forberede rom til ulike undersøkelse, vask og sterilisering i poliklinikk, rydde og holde orden i klinikkens lokaler.
Stilling 2 - sekretær og resepsjon ved behov
Denne stillingen har hovedarbeidssted i klinikkens sekretærkontor som er knyttet til resepsjon. Hovedvekten av arbeidsoppgavene vil være knyttet til forsikring med timebooking, besvare mailer, men også telefon ved behov, sende ut informasjon til pasienter, scanning, arkivering og andre sekretæroppgaver. I likhet med resepsjonsstillingen ønsker vi deg som også kan utføre enkelte praktiske oppgaver ved behov som varemottak, forberede rom til ulike undersøkelser, vask og sterilisering i poliklinikken, rydde og holde orden i klinikkens lokaler.
Sentralt for stillingene er at det vil være behov for rotasjon i arbeidsoppgaver ifm. sykefravær og ferier, og at du må kunne utføre både administrative og praktiske oppgaver.
Arbeidstid: mandag-fredag dagtid 08:00-16:00. Stillingene krever fysisk tilstedeværelse hele uken pga. åpningstid og oppgaver i møte med pasienter.
Tiltredelse: Snarest, men senest 01.02.25
Arbeidsoppgaver
• Pasientmottak og timebooking privat og forsikring
• Besvare telefon og mail (Outlook og HelseMail)
• Betjene bankterminal
• Arkivering og dokumentbehandling
• Utsendelse av dokumentasjon og informasjon til pasienter
• Klargjøre utstyr (søvnapparat, hørseltest o.l.) og rom til behandlinger og undersøkelser
• Vask og sterilisering av medisinsk utstyr inkl. holde behandlingsrom rydding og ren.
• Holde klinikken ryddig og presentabel
• Utføre andre forefallende oppgaver, praktisk og administrativt etter instruks fra nærmeste leder.
Kvalifikasjoner
Vi søker deg som har utdannelse som medisinsk sekretær, helsesekretær eller tilsvarende bakgrunn. Du har gjerne erfaring med forsikringspasienter.
• Meget gode datakunnskaper og teknisk forståelse, herunder god erfaring med office-pakken.
• Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
• Erfaring med CGM journalsystem er en fordel, men ikke et krav da det vil bli erstattet av et nytt journalsystem
• Forståelse for medisinsk terminologi er en fordel
• Personlig egnethet vil bli vektlagt
Personlige egenskaper
I jobben er det viktig at du evner å jobbe effektivt og selvstendig, samtidig som du samarbeider godt med andre. I forbindelse med våre forsikringssamarbeid, er det viktig at du klarer å holde oversikt og kvalitetssikrer arbeidet. For å kunne utføre jobben på en tilfredsstillende måte må du like å ta iniativ, se løsninger og takle et høyt arbeidstempo. Vi søker deg som har et langsiktig perspektiv på stillingen og som vil være med på å utvikle en klinikk i vekst.
Vi tilbyr
• Lønn etter avtale og kvalifikasjoner
• En hyggelig arbeidsplass i moderne lokaler (og nye lokaler fra våren 2026) med faglig dyktige kollegaer
• Mulighet for utvikling, samt opplæring av kollegaer med lang og god erfaring
• Behandlingsforsikring og god pensjonsordning
Søknad og CV kan sendes som pdf via søkefunksjon på denne siden. Gjerne presiser hvilken av rollene du kan tenke deg og om du eventuelt har kort oppsigelsestid.
Søknadsfrist 26.10.25.
Søknader vil bli vurdert fortløpende og aktuelle kandidater blir kontaktet for intervju ila. oktober/november.
Vi skal utvide vår avdeling på Lysaker og søker to nye helsesekretærer eller medisinsk sekretær i 100 % fast stilling. Du vil bli en del av et dedikert team bestående av øre-nese-hals spesialister og medisinske sekretærer, og rapportere direkte til avdelingslederen.
I løpet av våren blir våre lokaler utvidet og vi trenger flere dyktige folk med på laget. Vi ser derfor etter deg som er klar for å bidra inn mot utvikling av vår klinikk, som liker å ta iniativ, har et godt øye for kvalitet og er stødig i møte med pasienter.
Stilling 1 - resepsjon
Denne stillingen har hovedarbeidssted i klinikkens resepsjon og du vil fungere som klinikkens ansikt utad, og er den første personen pasientene møter. Hovedvekten av arbeidsoppgavene vil være ankomstregistrering, timebooking, besvare telefon og mailer. Du vil også gjøre enkelte praktiske oppgaver ved behov som varemottak, forberede rom til ulike undersøkelse, vask og sterilisering i poliklinikk, rydde og holde orden i klinikkens lokaler.
Stilling 2 - sekretær og resepsjon ved behov
Denne stillingen har hovedarbeidssted i klinikkens sekretærkontor som er knyttet til resepsjon. Hovedvekten av arbeidsoppgavene vil være knyttet til forsikring med timebooking, besvare mailer, men også telefon ved behov, sende ut informasjon til pasienter, scanning, arkivering og andre sekretæroppgaver. I likhet med resepsjonsstillingen ønsker vi deg som også kan utføre enkelte praktiske oppgaver ved behov som varemottak, forberede rom til ulike undersøkelser, vask og sterilisering i poliklinikken, rydde og holde orden i klinikkens lokaler.
Sentralt for stillingene er at det vil være behov for rotasjon i arbeidsoppgaver ifm. sykefravær og ferier, og at du må kunne utføre både administrative og praktiske oppgaver.
Arbeidstid: mandag-fredag dagtid 08:00-16:00. Stillingene krever fysisk tilstedeværelse hele uken pga. åpningstid og oppgaver i møte med pasienter.
Tiltredelse: Snarest, men senest 01.02.25
Arbeidsoppgaver
• Pasientmottak og timebooking privat og forsikring
• Besvare telefon og mail (Outlook og HelseMail)
• Betjene bankterminal
• Arkivering og dokumentbehandling
• Utsendelse av dokumentasjon og informasjon til pasienter
• Klargjøre utstyr (søvnapparat, hørseltest o.l.) og rom til behandlinger og undersøkelser
• Vask og sterilisering av medisinsk utstyr inkl. holde behandlingsrom rydding og ren.
• Holde klinikken ryddig og presentabel
• Utføre andre forefallende oppgaver, praktisk og administrativt etter instruks fra nærmeste leder.
Kvalifikasjoner
Vi søker deg som har utdannelse som medisinsk sekretær, helsesekretær eller tilsvarende bakgrunn. Du har gjerne erfaring med forsikringspasienter.
• Meget gode datakunnskaper og teknisk forståelse, herunder god erfaring med office-pakken.
• Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
• Erfaring med CGM journalsystem er en fordel, men ikke et krav da det vil bli erstattet av et nytt journalsystem
• Forståelse for medisinsk terminologi er en fordel
• Personlig egnethet vil bli vektlagt
Personlige egenskaper
I jobben er det viktig at du evner å jobbe effektivt og selvstendig, samtidig som du samarbeider godt med andre. I forbindelse med våre forsikringssamarbeid, er det viktig at du klarer å holde oversikt og kvalitetssikrer arbeidet. For å kunne utføre jobben på en tilfredsstillende måte må du like å ta iniativ, se løsninger og takle et høyt arbeidstempo. Vi søker deg som har et langsiktig perspektiv på stillingen og som vil være med på å utvikle en klinikk i vekst.
Vi tilbyr
• Lønn etter avtale og kvalifikasjoner
• En hyggelig arbeidsplass i moderne lokaler (og nye lokaler fra våren 2026) med faglig dyktige kollegaer
• Mulighet for utvikling, samt opplæring av kollegaer med lang og god erfaring
• Behandlingsforsikring og god pensjonsordning
Søknad og CV kan sendes som pdf via søkefunksjon på denne siden. Gjerne presiser hvilken av rollene du kan tenke deg og om du eventuelt har kort oppsigelsestid.
Søknadsfrist 26.10.25.
Søknader vil bli vurdert fortløpende og aktuelle kandidater blir kontaktet for intervju ila. oktober/november.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Helse og sosial
- Sted
- Lysaker, Akershus
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 2 uker siden
Om bedriften
L
Lysaker Spesialistklinikk AS
Andre stillinger innen samme område
Maersk Logistics & Services Norway As Avd Lysaker
Lysaker, Akershus
Heltid
Storebrand
Lysaker, Akershus
Heltid