Vil du bidra til bærekraftig luftfart og sikre effektive og gode rutiner for innkjøp?
NAVLUFTTRANSPORT RW AS
📍 Sola, Rogaland
📂 Salg og service
📅 Publisert 1 uke siden
Vil du bidra til bærekraftig luftfart og sikre effektive og gode rutiner for innkjøp?
NAVLUFTTRANSPORT RW AS
📍 Sola, Rogaland
📂 Salg og service
📅 Publisert 1 uke siden
Stillingsbeskrivelse
Lufttransport har operert i krevende arktiske forhold siden 1955 og er en sentral aktør innen døgnkontinuerlige beredskapstjenester og offshoreoperasjoner. Vi er stolte av å utføre viktige samfunnsoppdrag som sikrer kritisk infrastruktur og bidrar til mer bærekraftig luftfart.
Hos oss blir du en del av et norsk selskap med høy faglig standard. Vi er i front med å introdusere nye, avanserte helikoptertyper og jobber målrettet mot visjonen om «Sustainable Aviation». Vi har vunnet flere store kontrakter som setter fart på våre vekstambisjoner og søker kolleger innenfor flere fagområder og lokasjoner i tiden fremover.
Er du ready for takeoff sammen med oss?Til vår supply chain avdeling søker vi en strukturert og selvgående innkjøps- og utstyrskoordinator. Dette er en ny og sentral rolle som vil ha et helhetlig ansvar for å etablere effektive rutiner for innkjøp, rammeavtaler og oppfølging av utstyr. Vi er i en betydelig oppbyggingsfase og du vil få spille en nøkkelrolle i å rigge våre innkjøpsprosesser best mulig for vår videre drift. Stillingen rapporterer til supply chain manager.
Hovedansvar og arbeidsoppgaver:• Oppfølging av serviceavtaler og utskiftingsplaner
• Innkjøp av kontorutstyr, tjenester og øvrig materiell.
• Kontroll av innkjøp og godkjenning i henhold til konsernets retningslinjer.
• Administrasjon av selskapets biler på tvers av baser (inkl. flåtestyring og avtaler).
• Leverandøroppfølging, inkludert fakturahåndtering.
• Koordinering og oversikt over rammeavtaler.
• Dokumentasjon og rapportering av innkjøp og utstyr.
• Lederstøtte i forvaltning og videreutvikling av innkjøpssystemet.
Hvem ser vi etter?Vi søker deg som er nøyaktig, strukturert, og har en sterk gjennomføringsevne. Du må ha en proaktiv tilnærming til etablering av nye rutiner og trives med å være en sentral bidragsyter i et hektisk miljø i vekst. Evne til å jobbe selvstendig, ta eierskap til oppgavene og samtidig ha gode samarbeidsevner på tvers av avdelinger er avgjørende.
Kvalifikasjoner:• Erfaring innen innkjøp, logistikk eller som koordinator.
• Solid forståelse for viktigheten av struktur, kostnadskontroll og etterlevelse av rutiner.
• Erfaring fra flytekniske eller flyoperative organisasjoner er en fordel.
• Gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.
• God IT-forståelse og erfaring med relevante systemer for innkjøp/administrasjon.
Andre krav til stillingen:• Det kreves Avinor ID-kort for å arbeide på lufthavnen.
Hos oss får du• Ordnede arbeidsforhold inkl. svært gode pensjons- og forsikringsordninger.
• Korte beslutningslinjer i et innovativt og inkluderende miljø.
• Utviklingsmuligheter gjennom kurs og kompetanseheving.
• En spennende og innholdsrik rolle i et nasjonalt selskap i sterk vekst.
Arbeidssted er Sola eller Bergen.
Er du ready for takeoff sammen med oss? Da håper vi å se din søknad innen 30.10.25.
Hos oss blir du en del av et norsk selskap med høy faglig standard. Vi er i front med å introdusere nye, avanserte helikoptertyper og jobber målrettet mot visjonen om «Sustainable Aviation». Vi har vunnet flere store kontrakter som setter fart på våre vekstambisjoner og søker kolleger innenfor flere fagområder og lokasjoner i tiden fremover.
Er du ready for takeoff sammen med oss?Til vår supply chain avdeling søker vi en strukturert og selvgående innkjøps- og utstyrskoordinator. Dette er en ny og sentral rolle som vil ha et helhetlig ansvar for å etablere effektive rutiner for innkjøp, rammeavtaler og oppfølging av utstyr. Vi er i en betydelig oppbyggingsfase og du vil få spille en nøkkelrolle i å rigge våre innkjøpsprosesser best mulig for vår videre drift. Stillingen rapporterer til supply chain manager.
Hovedansvar og arbeidsoppgaver:• Oppfølging av serviceavtaler og utskiftingsplaner
• Innkjøp av kontorutstyr, tjenester og øvrig materiell.
• Kontroll av innkjøp og godkjenning i henhold til konsernets retningslinjer.
• Administrasjon av selskapets biler på tvers av baser (inkl. flåtestyring og avtaler).
• Leverandøroppfølging, inkludert fakturahåndtering.
• Koordinering og oversikt over rammeavtaler.
• Dokumentasjon og rapportering av innkjøp og utstyr.
• Lederstøtte i forvaltning og videreutvikling av innkjøpssystemet.
Hvem ser vi etter?Vi søker deg som er nøyaktig, strukturert, og har en sterk gjennomføringsevne. Du må ha en proaktiv tilnærming til etablering av nye rutiner og trives med å være en sentral bidragsyter i et hektisk miljø i vekst. Evne til å jobbe selvstendig, ta eierskap til oppgavene og samtidig ha gode samarbeidsevner på tvers av avdelinger er avgjørende.
Kvalifikasjoner:• Erfaring innen innkjøp, logistikk eller som koordinator.
• Solid forståelse for viktigheten av struktur, kostnadskontroll og etterlevelse av rutiner.
• Erfaring fra flytekniske eller flyoperative organisasjoner er en fordel.
• Gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.
• God IT-forståelse og erfaring med relevante systemer for innkjøp/administrasjon.
Andre krav til stillingen:• Det kreves Avinor ID-kort for å arbeide på lufthavnen.
Hos oss får du• Ordnede arbeidsforhold inkl. svært gode pensjons- og forsikringsordninger.
• Korte beslutningslinjer i et innovativt og inkluderende miljø.
• Utviklingsmuligheter gjennom kurs og kompetanseheving.
• En spennende og innholdsrik rolle i et nasjonalt selskap i sterk vekst.
Arbeidssted er Sola eller Bergen.
Er du ready for takeoff sammen med oss? Da håper vi å se din søknad innen 30.10.25.
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Salg og service
- Sted
- Sola, Rogaland
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 1 uke siden
Om bedriften
L
LUFTTRANSPORT RW AS
Andre stillinger innen samme område
Avarn Security Aviation AS
Sola, Rogaland
Heltid