Bak hvert effektivt verksted står en god administrator -- vil du bli vår?
NAVNardo Bil Ranheim
📍 Ranheim, Trøndelag
📂 Ikke oppgitt
📅 Publisert 2 uker siden
Bak hvert effektivt verksted står en god administrator -- vil du bli vår?
NAVNardo Bil Ranheim
📍 Ranheim, Trøndelag
📂 Ikke oppgitt
📅 Publisert 2 uker siden
Stillingsbeskrivelse
Du har allerede tatt første steg ved å trykke på annonsen, nå er det bare å lese videre for å finne ut om vi matcher!
En av våre dyktige medarbeidere har fått nye utfordringer internt, og vi er derfor på utkikk etter en engasjert medarbeider til administrative oppgaver i vårt kundemottak.
Dette er en spennende mulighet for deg som motiveres aller mest av å legge til rette for at de rundt deg lykkes, samtidig som du utvikler dine ferdigheter innen administrasjon og koordinering.📅🧩
Hva er jobben?
Du vil samarbeide tett med verkstedleder, servicerådgivere og teknikere, og ha ansvar for mange av de administrative oppgavene i vår verksteddrift.
Dine oppgaver vil være:
• Garantier og fakturering, herunder oppfølging inn mot leverandører
• Lett brukerstøtte i våre verkstedsystemer
• Oppfølging av gjeldende verkstedrutiner, i samarbeid med servicecrådgivere
• Administrativ support for verkstedleder og servicerådgivere
• Videreformidling av kundehenvendelser internt
• Kundehenvendelser
• Innkalling av kunder ved dekkhotell, kampanjer og lignende verksteds-aktiviteter
• Rapportering opp mot satte nøkkeltall*
*Vi måler blant annet omsetning, kundetilfredshet, mersalg av tilbehør og effektivitet.
Stillingen vil ved ferieavvikling, fravær og høysesong, som kan forekomme flere ganger i året, bistå i frontdesk på vårt kundemottak.
Hvem ser vi etter?
Vi tror du trives med å ha oversikt, skape struktur og bidra til at andre lykkes. Kanskje har du erfaring fra verksted, delelager eller kundemottak -- eller fra andre bransjer hvor koordinering, kundekontakt og administrasjon står sentralt. Kanskje har du jobbet med logistikk, service, resepsjon eller kontorarbeid, og er klar for å ta steget inn i en rolle med mer ansvar.
Vi ser etter noen som har et øye for detaljer, liker å jobbe systematisk og motiveres av å støtte kolleger og kunder gjennom ryddige prosesser og tydelig kommunikasjon.
🤝Hva tilbyr vi?
• God opplæring med egen fadder.
• Lønn og overtidsbetaling i henhold til Biloverenskomsten.
• Gode forsikringsløsninger
• Utstyr som får jobben gjort, i moderne verkstedlokaler.
• 5 uker ferie, hvert år.
• Muligheten til å utvikle deg gjennom kurs - og videre karrièremuligheter internt.
• Et miljø som scorer høyt på trivsel! I Nardo Bil oppgir 89% at de er fornøyd med å være ansatt hos oss, 86% vil anbefale oss som arbeidsgiver og hele 90% oppgir at de er fornøyd med sin nærmeste leder.
🎯Tenker du at dette er midt i blinken? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Send oss CV og noen korte linjer (maks 200 ord) om hvorfor du er interessert i stillingen.
Vi kontakter deg innen to uker etter søknadsfristen uansett om du er videre til intervju eller ikke. Gleder oss til å høre fra deg!
En av våre dyktige medarbeidere har fått nye utfordringer internt, og vi er derfor på utkikk etter en engasjert medarbeider til administrative oppgaver i vårt kundemottak.
Dette er en spennende mulighet for deg som motiveres aller mest av å legge til rette for at de rundt deg lykkes, samtidig som du utvikler dine ferdigheter innen administrasjon og koordinering.📅🧩
Hva er jobben?
Du vil samarbeide tett med verkstedleder, servicerådgivere og teknikere, og ha ansvar for mange av de administrative oppgavene i vår verksteddrift.
Dine oppgaver vil være:
• Garantier og fakturering, herunder oppfølging inn mot leverandører
• Lett brukerstøtte i våre verkstedsystemer
• Oppfølging av gjeldende verkstedrutiner, i samarbeid med servicecrådgivere
• Administrativ support for verkstedleder og servicerådgivere
• Videreformidling av kundehenvendelser internt
• Kundehenvendelser
• Innkalling av kunder ved dekkhotell, kampanjer og lignende verksteds-aktiviteter
• Rapportering opp mot satte nøkkeltall*
*Vi måler blant annet omsetning, kundetilfredshet, mersalg av tilbehør og effektivitet.
Stillingen vil ved ferieavvikling, fravær og høysesong, som kan forekomme flere ganger i året, bistå i frontdesk på vårt kundemottak.
Hvem ser vi etter?
Vi tror du trives med å ha oversikt, skape struktur og bidra til at andre lykkes. Kanskje har du erfaring fra verksted, delelager eller kundemottak -- eller fra andre bransjer hvor koordinering, kundekontakt og administrasjon står sentralt. Kanskje har du jobbet med logistikk, service, resepsjon eller kontorarbeid, og er klar for å ta steget inn i en rolle med mer ansvar.
Vi ser etter noen som har et øye for detaljer, liker å jobbe systematisk og motiveres av å støtte kolleger og kunder gjennom ryddige prosesser og tydelig kommunikasjon.
🤝Hva tilbyr vi?
• God opplæring med egen fadder.
• Lønn og overtidsbetaling i henhold til Biloverenskomsten.
• Gode forsikringsløsninger
• Utstyr som får jobben gjort, i moderne verkstedlokaler.
• 5 uker ferie, hvert år.
• Muligheten til å utvikle deg gjennom kurs - og videre karrièremuligheter internt.
• Et miljø som scorer høyt på trivsel! I Nardo Bil oppgir 89% at de er fornøyd med å være ansatt hos oss, 86% vil anbefale oss som arbeidsgiver og hele 90% oppgir at de er fornøyd med sin nærmeste leder.
🎯Tenker du at dette er midt i blinken? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Send oss CV og noen korte linjer (maks 200 ord) om hvorfor du er interessert i stillingen.
Vi kontakter deg innen to uker etter søknadsfristen uansett om du er videre til intervju eller ikke. Gleder oss til å høre fra deg!
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Ikke oppgitt
- Sted
- Ranheim, Trøndelag
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 2 uker siden
Om bedriften
N
Nardo Bil Ranheim
Andre stillinger innen samme område
TEAM NORSO
Ranheim, Trøndelag
Heltid
Trondheim prosti - Nidaros bispedømme
Ranheim, Trøndelag
Heltid
Kongsberg Gruppen Kongsberg Maritime - Global Customer Support
Ranheim, Trøndelag
Heltid