HR-rådgiver
NAVNav arbeid og ytelser Møre og Romsdal
HR-rådgiver
NAVNav arbeid og ytelser Møre og Romsdal
Stillingsbeskrivelse
Vi holder til i moderne lokaler i Kristiansund og har rundt 150 dyktige medarbeidere. Vår hovedoppgave er saksbehandling etter folketrygdlovens bestemmelser om sykepenger, uføretrygd og stønad til enslig mor eller far. Hos oss møter du et inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte kolleger som vil hverandre vel.
Arbeidsoppgaver
• Personal- og lønnsadministrasjon
• Bistå ledere i HR-relaterte spørsmål
• Superbruker på ulike HR-verktøy som P360/arkivsystem, MinWinTid med mer
• Kvalitets- og forbedringsarbeid
• Internt kommunikasjonsarbeid
• Plan- og risikoarbeid
• Økonomi/ regnskap - oppfølging, rapportering, avviksanalyser og prognose
• Bidra i rekrutteringsarbeid og onboarding av nyansatte
• Bærekraftsarbeid
• Andre forefallende driftsoppgaver i kontoret
Som HR-rådgiver hos oss må du trives med varierte oppgaver og ha en fleksibel innstilling – her er ingen oppgave for stor, og ingen for liten. Stillingen innebærer et bredt spekter av arbeidsoppgaver, fra HR-administrasjon og HMS til mer driftsnære og praktiske oppgaver i kontorfellesskapet. Endring av arbeidsoppgaver må derfor påregnes.
Kvalifikasjoner
Du må ha:
• Bachelorgrad, fortrinnsvis innen HR, økonomi, administrasjon, ledelse eller jus (relevant erfaring kan kompensere)
• Gode digitale ferdigheter
• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig
Det er en fordel at du også har:
• Erfaring fra HR-arbeid og lederstøtte
• Erfaring med plan- og prosjektarbeid
• Erfaring med økonomiarbeid
Attesterte vitnemål og attester må lastes opp sammen med søknaden i Webcruiter. Har du utdanning fra utlandet må denne være oversatt og godkjent av NOKUT eller Direktorat for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir) - https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vitnemål kan deles via: https://www.vitnemalsportalen.no/
Personlige egenskaper
For å lykkes i rollen ser vi etter deg som:
• Er en engasjert endringsagent og pådriver i omstilling
• Er løsningsorientert, praktisk og digitalt kompetent
• Er strukturert, selvstendig og fleksibel
• Har gode samarbeidsevner og trives med teamarbeid
• Er serviceinnstilt, tillitsskapende og nøyaktig
Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli tillagt vekt.
Vi tilbyr
• Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
• Aktivt og engasjert arbeidsmiljø
• Flotte kontorlokaler
• Fleksitidsordning
• Trening i arbeidstiden
• Mulighet for hybrid arbeidshverdag
• God pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
Stillingen lønnes som seniorrådgiver (1364) i Staten, lønnsspenn kr 655 000 - 710 000
Kontaktinformasjon
May Kristin Sildnes, Avdelingsdirektør, 913 77 584
Arbeidssted
Næringsveien 7
6517 Kristiansund
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAV
Referansenr.: 5011728405
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 28.09.2025
Stillingsdetaljer
- Kategori
- Kontor og økonomi
- Sted
- Kristiansund N, Møre og Romsdal
- Arbeidstid
- Heltid
- Arbeidssted
- På arbeidsplass
- Ansettelsestype
- Fast stilling
- Publisert
- 2 uker siden
Om bedriften
Nav arbeid og ytelser Møre og Romsdal
Andre stillinger innen samme område
Kristiansund kommune Allanengen skole
Poliklinikk psykisk helse DPS Kristiansund Helse Møre og Romsdal HF
Fjord1 - Maritim Drift, Fjord1 AS
Kristiansund kommune Barnehage og opplæringstjenesten
Kristiansund kommune Barnehage og opplæringstjenesten